14 Temmuz 2012 Cumartesi

superbia hile kodları

Evet arkadaşlaar kodların çalışması için önce superbianın almancasına girmemiz gerekiyor bu yüzden  http://www.disney.de/superbia/index.jsp  adresine girip giriş yapıyoruz.

haritaya girip bonus codes'a girip aşağıdaki kodları kodları yazıyoruz.

ricos- miley'nin atı
cdcsn- so random ışıkları
pjdun- teddy'nin kamerası
wacky- yetenek çiftliği dolabı
samba- cece'nin laptopu
dryan- jessie abajur
2take- austin'in altın heykeli
sstip- zack ve cody gemi penceresi
wizwd- waverly büyücüleri asası
aztec- 3000 altıın

268 yorum:

  1. Çokk teşekkürler. İşe yarıyor! :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bir tanede bnden :D 3subs yazarsanız garip bir heykel sahibi oluyorsunuz :D

      Sil
    2. paylaşım kodum : 357Bufalo276 eklerseniz sevinirim :D

      Sil
    3. Benim paylaşım kodum da 644Jaguar063 beni ekliyip odalarımı beğenip hediye de yollarsanız bende size aynılarını yaparım karşılıksız bırakmam :)

      Sil
    4. So random ışıkları ve wawerly büyücüleri asası dışında her şey geliyor. Teşekkürler. Ama ben Wawerly Büyücüleri asasını çok isterdim çünkü koyu bir Selenator um <3

      Sil
    5. benim paylaşım kodum 610FİLDİŞİ227 eğer bana hem arkadaşlık isteği hem HEDİYE hemde evimi beğenirseniz bende size yaparım lütfennnnn hediye yollayın

      Sil
    6. Benim paylaşım kodum 387Reyhan281 ekleyin pls. <3

      Sil
    7. Beni ekleyebilirsin beğeni ve hediye görevlerim vr yani sizin işinize yarar 509Çilek567

      Sil
    8. benim de 210Karpuz615
      benide ekleyin

      Sil
  2. Yanıtlar
    1. sera 33 leveldeki ellaya dondurma yap görevini bitirdiysen lütfen bana hangi aromalrı koyacağımı söylermisin paylaşım kodum 717koala639

      Sil
    2. Beni ekleyebilirsin beğeni ve hediye görevlerim vr yani sizin işinize yarar 509Çilek567

      Sil
    3. beni eklerseniz cok sevinirim 60 seviyyeyim paylasim kodum 359mor963

      Sil
  3. Çok işime yaradı ama daha fazla olsa olurmuş

    YanıtlaSil
  4. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  5. maalesef 2012 hileleri sadece bu kadar 1-2 tane fazla koyanlar oluyo ama onlar genelde çalışmıyo bunların hepsi çalışıyor :))))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sanırım ben yanlış yaptım ama bir sorum olacak.Yukarıda belirtilen gibi Superbia'nın Almancasına girdim ama Waverly Büyücülerinin asası ve So Random ışıkları açılmadı.Henüz 2 günlük üyeyim bu nedenle pek bilgim yok.Yeni hile kodları olursa bu siteye yazabilir misiniz lütfen? Bu arada pek arkadaşım yok sizlerden paylaşım kodunuzu da istesem çok mu olacak acaba? Neyse ben kendimin paylaşım kodunu yazıyorum: 792Mirket227 Görüşmek dileğiyle şimdilik bay bay

      Sil
    2. Paylaşım Kodum:339Kobalt423 Hiç Biride İşe Yaramadı Kopyaladım Ama Olmadı bn böyle kopyaladım ama ricos- miley'nin atı böyle kopyaladım olmadı hiçbiri olmuyor bnde bi sölermisin bna anlatırmısın yha Ltfennnn :((

      Sil
    3. Kopyalamak yerine kendiniz yazarsanız oluyor.
      Sanırım siz şu siteye girmediniz bu siteye girerek yukarıda sitede verilen hileleri yazın ama bu site adresine girmessenizz hiçbir hileo lmaz link atıyorum http://www.disney.de/superbia/index.jsp

      Sil
  6. Sevgili arkadaşlar 10.leveldeyim ama bir çantayı ve korsan kıyafetini nereden bulacağım?

    YanıtlaSil
  7. benim paylaşım kodum:930Kehribar243 girip bakabilirsin asa duruyo ama ışıkları satmıştım.Yeni hile kodu bulabilirsem tabiki yazarım. korsan kıyafetini ss tiptondan bulabilirsin. :)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. benim superbia cep telefonum calismiyor yani arkadaslarimin begenileri ve hediyeleri gelmiyor..lutfen nedenini soyleyebilir misin?

      Sil
  8. ve çanta ne çantası sırt çantası mı

    YanıtlaSil
  9. Eğer sırt çantasıysa sana gönderdim :))

    YanıtlaSil
  10. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  11. teşekkürler . benim paylaşım kodum : 893Salyangoz520 eklersenşz sevinirim :D

    YanıtlaSil
  12. benim paylaşım kodum 864Altınsarısı778 ve sadece 1 arkadaşım var eklerseniz sevinnirim birde hediye gönderirseniz bnde size göndereceğime söz veririm ayrıca odamı beğenenlerin sayısı 0 lütfen beğenirseniz bnde sizinkini beğenirim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. benim paylaşım kodum 763su291 ve eklerseniz sevinirim birde hediye gönderirseniz bnde size göndereceğime söz veririm ayrıca odamı beğenirseniz bnde sizinkini beğenirim <3 :D

      Sil
    2. ben hediye gönderdim sende bana gönder :D

      Sil
  13. benim paylaşım kodum 479Karpuz702 ve eklerseniz sevinirim birde hediye gönderirseniz bnde size göndereceğime söz veririm ayrıca odamı beğenirseniz bnde sizinkini beğenirim <3 :D

    YanıtlaSil
  14. Benm Paylşm Kodum 033Porsuk398 beni eklyn hediye göndrn odalarımı beğnin msj atın :D <3 ben eklrm ozmn sizide :* hedyde yollrm <3

    YanıtlaSil
  15. Aybuke ve sare ben sizi ekldm :)

    YanıtlaSil
  16. sare odana bayıldm :) selna gomezin dizisndeki gibi yapmşn ahahhahah

    YanıtlaSil
  17. 2 tane eğlenceli parti kıyafeti nasıl bulabilirim?
    Lütfen cevaplayın

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sstiptona git korsan kıyafetlerini al oluyor bu arada paylaşım kodum 499Ananas775

      Sil
    2. Selam paylaşım kodum ; 761biber840 fakat olmadı napacagım?

      Sil
    3. bu sayfanın sonu yok glba şuleye kadar ekledim kalanlara devam edemicem kusura bkmayın.artık siz eklersiniz beni :D bu arada yukardaki kodları bnde denedim üzgünüz böyle bir hile kodu yok diyip duruyo.canım sıkıldı şimdi.pylaşım kodum: 357Bufalo276 . eklerseniz sevinirim. :D

      Sil
  18. çatı katı ve diğer oda kaçıncı level da açılıo?

    YanıtlaSil
  19. hepinizin odasını muhteşem hepsini sıra sıra beğeniyorum ve sıra sıra hediye gönderiyorum saolun eklediğiniz için <3

    YanıtlaSil
  20. selam paylaşım kodum 376orman706 ekleyebilirsiniz

    YanıtlaSil
  21. hediyeler için teşekkür ederim sıra sıra hepinize hediye yolluyorum çoğunuza yolladım yollamadıklar varsa haber versin ayrıca artık beyaz masa sandalyasi göndermeyin çünkü 4 tane oldu :DD <3

    YanıtlaSil
  22. lütfen bana ayna gönderirmisiniz lazım!!! <3

    YanıtlaSil
  23. mERVAN cNM aDIN nE SuperBia 'da ?
    ben yollaym san :)

    YanıtlaSil
  24. salun hediyeleriniz için bu arada hediye göndermeyi unuttuklarım varsa haber versin ve adlarını söylesin

    YanıtlaSil
  25. ayna için teşekkür ederim maya gerek kalmadı aynaya ama düşündüğün için teşekkür ederim

    YanıtlaSil
  26. Benim paylaşım kodum 524Hindistan843 lütfen ekleyin ve hediye gönderin.Ben de size gönderirim

    YanıtlaSil
  27. çooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooook teşekkürler işe yaradı

    YanıtlaSil
  28. lütfen çizgili yatak gönderin lütfeeeeeeeeeeeeeeeen ben de size gönderirim söz veriyorum

    YanıtlaSil
  29. Bir de giysi gönderirseniz sevinirim lütfen ben de göndereceğim gerçekten yemin ederim

    YanıtlaSil
  30. Benm Paylşm Kodum 033Porsuk398 Unutmayn evmin heryerni beğnn hediye yollyn =) <3

    YanıtlaSil
  31. çooooooooooooooooooooook teşekkürler

    YanıtlaSil
  32. lütfen hannnah montana tişörtü bulursanız gönderin bir de ayakkabısı ben de size yollayacağım hediye söz...

    YanıtlaSil
  33. arkadaşlar bana üç çift ayakkabı lazım ve param yok bana gönderirseniz sevinirim bir ayakkabı spor olursa mutlu olurum şimdiden teşekkürler

    YanıtlaSil
  34. bu arada rakinin açıkkahverengi botları 0 altın bir de bazı etiketler

    YanıtlaSil
  35. Peki sen nasıl buluyosun bunları

    YanıtlaSil
  36. superbiadaki adımı hatırlamıyorum christina ya da bella ama paylaşım kodum 524Hindistan843

    YanıtlaSil
  37. mercancım teşekkürler botların 0 coiin olduunu söylediğin için

    YanıtlaSil
  38. 574Nane908 eklerseniz çok sevinirim <3

    YanıtlaSil
  39. selam yha bn senı ekledım ama bı sorum olcak baska hıle kodları verıyomusun bulursan yazarmısın lutfen ayrıca senn sayende artık odam falan cok guzel cok tesekkur ederım.bn senı ekledım bn catlın :D bnm odamda bı pmbe calısma masası varda bnde hıcbıyerde sandalye bulamadım yollarsan byz sandalye yollarmısın sımdıden saol:)

    YanıtlaSil
  40. paylasım kodum 873kardanadam974 ekleyın kızlar

    YanıtlaSil
  41. 33 leveldeki ellaya dondurma yap görevini bitiren oldumu eğer oldusa lütfen bana hangi aromalrı koyacağımı söylermisiniz bu arada paylaşım kodum:717koala639 lütfen ekleyin :D

    YanıtlaSil
  42. 139Bufalo935

    Selam ben deniz.. ben sizi eklemeye basladım.
    Siz de beni ekler misiniz?

    YanıtlaSil
  43. merhaba bn ceyda 32. leveldeyim ve lambaya ihtiyacım var lütfen bana lamba gönderir misiniz bu arada paylaşım kodum 455Panter647 lütfen ekleyin size bol bol hediye gönderirim:)

    YanıtlaSil
  44. ceyda tavan lambası mı yoksa gece lambasımı gece lambasıysa jessie nin lambası 125 coin sana ucuz geliyorsa alabilirsin eğer tavan lambasıysa adın ne bn sana göndereyim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. paylaşım kodum:222Orang-Utan144
      adım:selena

      Sil
  45. Bana tavan lambası gönderir misiniiiz 144Dut984

    YanıtlaSil
  46. eda senin dondurmacın da lamban var zaten


    ceyda bulamadım tavan lambası hediye gönderde

    YanıtlaSil
  47. 075Mor827 eklerseniz sevinirim :)

    YanıtlaSil
  48. paylaşım kodum 812Göl188 evimi beğenene ve hediye yollayana aynılarını yaparım bide eğer çıkarsa piyano gibi olan koltuğu yollar mısınız?:D

    YanıtlaSil
  49. Yoktu yeni aldım neyse yine de teşekkür ederiim :) siz ekleyin :) 144Dut984

    YanıtlaSil
  50. arkadaşlar benim paylaşım kodum 763su291 arkadaşlık yollayın birde hediye yollarsanız sevinirim

    YanıtlaSil
  51. arkadaşlar bazıları bana dondurma gönderio o nasıl oluo ve ne işe yarıo lütfennn söyleyin

    YanıtlaSil
  52. superbia almancada hile kodu yerine jessie yazarsanız duvar kagıdı geliyor

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yA BNDE HİÇBİRİ OLMADIII KİM YAPTIYSA SÖLEYEBİLİRMİ :)

      Sil
    2. bu linkten girip dene; http://www.disney.de/superbia/index.jsp yoksa olmaz =) buradan denediysen bilemem...

      Sil
  53. arkadaşlar 41 lvlde parti kıyadeti elbisesini bi türlü bulamıorum bu görevi yaptıysanız yardımcı olursanız sevinirim...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. o görevin üstün tıkla sonra kapat alişveriş merkezine git ordaki mankenin üstünde mavi yamuk etek gibi birşey olcak o parti elbisesi ama 2000 altın ben aldım

      Sil
    2. bir kıyafet giydir sonra eline çanta ver oldu bitti ben öyle yaptım

      Sil
  54. Sevgili arkadaşlar Superbia adresimi kapatmak zorundayım ama nasıl kapatacağımı bilemiyorum lütfen yardımcı olun bir kaç siteye de başvurdum ama yeterli bilgi bulamadım.Bilmediğim şeylerde yardımcı olduğunuz için bu sorunumu da halledeceğinizi düşündüğüm için sizden yardım bekliyorum.

    YanıtlaSil
  55. 33 lwl den sonra ella ya dondurma yapma görevi var.hangi aromalar koyulacak bilmiyorum lütfen yardımcı olun!!!!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. keşke ama bende o görevde takılı kaldım kimse yardım etmiyor

      Sil
    2. ordaki ip uçlarını sölerseniz yardıcı olabilirim 52 lwl deyim ben

      Sil
    3. yeşil çerez benzeri bir aroma baharatlı bir aroma ve şeker gibi çok tatlı bir şey koymalısın . ama çikolata olmasın diyo. LÜTFEN YARDIMCI OL!

      Sil
    4. yeşil çerez benzeri bi aroma : fıstı
      baharatlı bi aroma : sarımsak yada biber
      şeker gibi tatlı bişe şekerleme
      i deneyin bakalım baharat konusunda pek emin değilim ikisinide deneyin..

      Sil
    5. SAĞOL.fıstık biber şekerleme olacakmış.

      Sil
  56. paylaşım kodum : 848kırmızı454

    YanıtlaSil
  57. hepsi geldi çok güzel oldu teşkkürler

    YanıtlaSil
  58. paylaşım kodum: 159lama724 ekleyin hediye gonderırsenız karsılıksız kalmaz bnde size gönderıırım (::)

    YanıtlaSil
  59. arkadaşlar 52 lwl deyim ama arkadaşına 6 kepçe dondurma görevini yapıorum ama kabul etmior sebebini bilen varsa yardımcı olabilir mi?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aynı şey bendede oldu ne yazıkki halada olmuyo lütfen yardımcı olun

      Sil
    2. Aynen sizde olduyse lütfen söyleyin nasıl yapılcak?

      Sil
    3. 56.levelden sonra görevleri kabul etmiyormuş yabancı siteden girip oradan devam etmeniz gerekiyomuş...

      Sil
  60. İyi şanslar çarli nin iki tane etiketi kaldı ama etiketçi de kapalı diyor ne yapıcam

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. tek çaren gizemli torbalar bendede aynı şey oldu

      Sil
    2. bendede aynsı oldu =( Bade sağ ol benimde işime yaradı =)

      Sil
  61. paylaşım kodum 963kül474 arkadaşlar adım ailey hediye gönderirseniz karşılıksız kalmaz..

    YanıtlaSil
  62. olsun

    yinede zengin oldm altınlarda

    YanıtlaSil
  63. 25.seviyedeyim merida veya pergusun kıyafetlerini giymemi istiyor ama nerden bulcam bilmiyorum bana yardm edin lütfen

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Alışveriş merkezindeki kıyafetin altındaki oktan kıyafeti değiştir çıkıyor :)

      Sil
  64. Bu arada paylaşım kodum 617Kobalt480 ekleyin hediye gönderin karşılığını alıcaksınız :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. tamam ekleyip hediye gönderiyorum bende 317Yengeç138 Mikayla :)

      Sil
  65. Paylaşım kodum : 075Mor827 :)Hediye gönderin,odalarımı beğenin.Karşılığını alırsınız. :)

    YanıtlaSil
  66. 56 lewelim paylaşım kodum 199fok355 ekleyip hediye gönderir ve odalarımı beğenirseniz karşılıksız bırakmam

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. tamam ben hediye gönderip beğeneceğim sende blogumuza bakmayı unutma :)

      Sil
  67. arkadaşlar 56.leweldeyim ve herşey dondu kaldı görevleri yaptığım halde yapılmadı sayıyor resmen insanları kandırıyorlar boşuna mı atladık bu kadar leweli...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yabancı sitelerden gir bir kaç kişiden duydum öyle oluyormuş bazı yerlerdi çeviri gereke bilir ama =/

      Sil
  68. Arkadaşlar 32.leweldeyim salondaki lambayı değiştir ve 2 duvar dekorasyonu as diyor yapıyorum ama kabul etmiyor napmalıyım yardım ederseniz sevinirim :s

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu yorum yazar tarafından silindi.

      Sil
    2. tatlım dondurmacıda dahil tüm odalara lamba asman gerek başta bende yapamadım sonra her odaya farklı lamba astım kabul etti :)

      Sil
  69. 41 lwl deeyim parti kıyafeti giymemi istiyor ne giyebilirim?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bana 3 seçenek sunmuşlardı;
      -Korsan kıyafeti
      -Çanta
      -Yamuk etek
      Ama ben pantolon, tişört, çizme ve hırka giydim oldu

      Sil
  70. Bende Sadece So Random Olmadı

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bende hem so random hem de wawerly büycüleri olmadı paylaşım kodum:539salyangoz320

      Sil
  71. 34. bölüm aksesuar alma görevini yapan oldumu acaba ??? eğer bulduysanız nolu yazın :)

    YanıtlaSil
  72. Arkadaşlar ben 52 lvl deydim süperbiyayı açtım 60 lwl olmuşum ben yapmadım

    YanıtlaSil
  73. arkadaşlar 22. leveldeyim 2 tane eğlenceli parti kıyafeti giy dio nasıl yapıcam yardımcı olurmusunuz ?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bana 3 seçenek sunmuşlardı;
      -Korsan kıyafeti
      -Çanta
      -Yamuk etek
      Ama ben pantolon, tişört, çizme ve hırka giydim oldu

      Sil
  74. bana olmadı ya kodlar yanlış diyor

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yukarısındaki linkten girmediysen olmaz oradan girip dene

      Sil
  75. selam ben yeni başladım oynamaya. buda benim kodum 454Şahin696 eklerseniz sevinirim. bide okul çantasını nerden bulabiliriz?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. AVM den yada Hediye olarak benim kide : 654Kanguru740 ekliyorum ha =)

      Sil
  76. Paylaşım kodum 761Goril107 arkadaş eklerseniz sevinirim evimi beğenip hediye yollarsanız karşılıksız kalmaz <3

    YanıtlaSil
  77. arkadaşlar okul çantasını nerden alıyoruz? bu arada benim paylaşım kodum :
    996Indigo185

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. alış beriş merkezinden veya hediye olarak =)

      Sil
  78. yazar so random ışıkları olmadı ikinci kez denedim bn yedim :@

    YanıtlaSil
  79. merhaba. benim superbiada paylasim kodum 884gunes370 lutfen bana tavan lambasi gondere bilirmisiniz? ben de size hediyyeler yollarim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. gönderirim ama sen de bana okul çantası yollla bulabilrsen

      Sil
  80. merhaba bana biri perde gönderebilrmi bende ewini beğenir ve hediye yollarım.
    251Kanguru126

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. gönderirim ama bana çalışma masası yolla öyle 654Kanguru740 adım Milena

      Sil
  81. Merhaba benim çalışma masasına ihtiyacım var biri bana çalışma masası gönderirse gönderen kişiye ihtiyacı olan şeyleri gönderirim oyuncu kodum 795saksağan747 lütfen :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. banada gerek =( hediyelerde denerim umarım olur sende bende dene olur mu? (çıkar belki yani) simdiden sağ ol paylaşım kodum : 654Kanguru740

      Sil
    2. şey bide adın ne? Benim milena =)

      Sil
  82. Ya 19. levelde bir görevde dondurmacıdan 5.000 altın kazan başka bir görevde dondurmacıdan 20.000 altın kazan diyo onu nasıl yapıcaz biri söyleyebilir mi lütfen ?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. dondurma yap mümkünse pahalı yap daha çok para geliyor... Bir müddet sonra kazancın 5 bin yada 20 bin olur =) Sadece dondurma yapmak yeterli..=)

      Sil
  83. bana biri ev yollıya bilirmi

    YanıtlaSil
  84. arkadaşlar bonus codes haritada yok onun türkçesi hile kodları mı hepsini denemdim olmuyo çünkü

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çünkü hile kodlarının üstünde bir site olacak ona gir oraya yaz

      Sil
  85. biri beni ekliye bilirmi paylaşım kodum 852hamster513

    YanıtlaSil
  86. hediye gönderene bende göndercem ekleyin 722Baykuş363

    YanıtlaSil
  87. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  88. paylaşım kodum: 600ateş520 ekleyin hediye verene bende en güzelini vereceğim

    YanıtlaSil
  89. k.atatürk hep kalbimizde olacaksın

    YanıtlaSil
  90. wizwd ile cdcsn çalışmıyor ? ne yapabilirim????

    YanıtlaSil
  91. Merhaba bana acil yadım!!!
    Bana çalışma masası verilmedi ve 2 tane görevim çalışma masası ile ilgili çalışma masasını nerede bula bilirim ACİL YARDIM birde eklemek isteyenler için paylaşım kodum hediye gönderene gönderirim... 654Kanguru740

    YanıtlaSil
  92. MERHABA 20.LEVELİ GEÇENLERİ YADA SORULARA CEVAP VERECEKLER GELSİN VE ÇOK ACİL....
    Ve tekrar merhaba =)
    ...............
    Çalışma masasını nerede bula bilirim ACİL YARDIM... Hediye gönderiken çıkarsada hediye olarak gönderin lütfen!!!!!!!!!!!
    ................
    Arkadaşlar bana eğlenceli parti kıyafeti giy görevi 3-4 kere geldi hepsini yaptım ve başarı ile sonuçlandı ama simdi tekrar geldi (oyunu ingilizce oynuyorum) ne yaparsam yapayım kabul etmedi...
    Yardım edin lütfennnnn. (22.leveli bitmek üzereyim)
    ............
    Eklemek isteyenlere, ev beğendirmek isteyenler yada hediye isteyenler için paylaşım kodumu en son vereceğim unutmadan beğeneni/beğenirim hediye gönderene/gönderirim(istediğimi/istediğini) kodum: 654Kanguru740 adım: milena
    NOT: ADIMDAN EMİN DEĞİLİM VE ACİL YARDIM GEREK LÜTFENNNNNNNNNN

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ben seni eklerim benim kadum 852hamster513

      Sil
  93. 23.lwldeki görev varya; buy a guitar amp from a location in Superbia and place it in your room the help PJ DUNCAN out. sonrada odanız da varse yer değiştirin demiş. çevirince: Superbia bir yerden bir gitar amfi satın almak ve odanıza yardım PJ DUNCAN içinde dışarı koyun. çıktı ama ben anlamadım ne yapmalıyım acil yardımmmmmmmmmm.

    YanıtlaSil
  94. çalışma masasını nerden bulcamm

    paylaşım kodum: 552Ay916

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ben mavi masayı koydum oldu sende dene =D

      Sil
  95. Merhabalar 54cu leveldeyim.5 kepce sekerlemeli dondurma yap ve maxsa gonder.ne kadar yapiyorum olmuyor.lutfen yardim edin.paylsim kodum 080Kehribar388

    YanıtlaSil
  96. benim Super bia kodum :
    355Yağmur874

    YanıtlaSil
  97. mrhaba herkese 2 parti kıyafeti giyin dıyo görevde oo nasıl oluyo sölermsnızzz? bu aradaa paylaşım kodum:691Panter295 hediyelerini bklıyom ve evımı begenırsenız sevınırım hedıye yollayana bnde hedıye yollarım şimdiden teşekürler.

    YanıtlaSil
  98. Benim Kodum : 597Kurt310 , Arkadaş olarak ekleyip , odalarıımı beğenirseniz ve hediye yollarsanız sevinirim bende size aynılarını yaparım =)

    YanıtlaSil
  99. ya bende olmuyor öyle hile kodu yok diyor 162sonbahar604 kodum ama hile kodu yukarıdakiler in hiçbiri olmuyor

    YanıtlaSil
  100. Ben wizwd ve cdcsn hileleri olmadı doğru şekilde söyler misin benim kodum :225Safir556

    YanıtlaSil
  101. 595Rakun004 ekle hediye gönder bnde eklerim ve hediye gönderirim

    YanıtlaSil
  102. Beni ekleyebilirseniz sevinirm 638Penguen707 sew aranır :* <3

    YanıtlaSil
  103. paylasım kodum : 149Kelebek762 beni ekleyin hediye gönderin söz veriyorum karşılığını alacaksınız :)

    YanıtlaSil
  104. paylasım kodum :878Doğan965 ekleyin ve hediye gönderin geri döneyim

    YanıtlaSil
  105. 692muz386 paylaşım kodum evımı beğenın hedıye gonderın aynısını sıze yaparım söz veriyorum yemın ederim.

    YanıtlaSil
  106. odalarımın hepsini beğenın arkadaş ekleyin bende sizin odalarınızı beğenir hatta hediye gönderirim.

    YanıtlaSil
  107. cox teshekkur ederim paylasim kodum 982inci631

    YanıtlaSil
  108. bana hediye ve arkadaşlık isteği gönderin, evimi beğenin lütfeeeen paylaşım kodum: 441Geceyarısı649 ekle beni ben de sizzzzzzzzzzzzzzzzzzzi eklerimmmmmmmmmmmmmmmmmm

    YanıtlaSil
  109. teşekkürler. sadece para hilesi işe yaradı ama sanırım süresi geçti :) olsun yine de teşekkürler :) bu arada beni eklerseniz çok sevinirim. bana hediye gönderenlere söz hediye göndereceğim :) hem de seçeneklerde olanın en iyisini :) şimdiden teşekkürler. unutmadan sölim ...Paylaşım Kodum: 593Papağan998 ... adım Vanessa . ismim gerekmez ama ben sölim. ekleyip hediye gönderenlere ve özellikle hediye gönderenlerden Allah razı olsun :) kerşılığını vereceğim :)

    YanıtlaSil
  110. Paylaşım kodum:141Tekboynuz872 arkadaş ekleyip hediye gönderirseniz mutlu olucağım :) :) :) :)

    YanıtlaSil
  111. Paylaşım kodum: 045Gül025 burda kodunu veren çoğu kişiyi ekledim ben almanca siteye girdim türkçedende yaptım ama ancak sadece 1000 altın kazandım o da bir sefer lütfen bana kodları yazarmısınız geçerli olanları.

    YanıtlaSil
  112. Arkadaşlar ben etiket büfesini aradım ama bulamadım nerede lütfen bilen söylesin.

    YanıtlaSil
  113. arkadaşlar ben 34. leveldeyım minnie posteri alın diyor ama mağazada gözükmüyo almanya versiyonunda aldım bölüm tamamlandı ama türkiye versiyonunda gözükmüyo ne yapabilirim

    YanıtlaSil
  114. ben hepsini yazdım ama sadece para hilesi oldu o da 1000 altın verdi neden olmadı sizce yandex kullandığım için falan mı ?

    YanıtlaSil
  115. benim paylaşım kodum 486Alacakaranlık876.bana hannah montana bağlı saç modelini gönderirseniz mutlu olurum.

    YanıtlaSil
  116. bende olmadı ekleyin paylaşım kodum 877kurt743

    YanıtlaSil
  117. 709Böğürtlen882 Odalarımı bepenip hediye yollarsanız karşılıksız kalmaz :)) Ayrıca ben şu minnie and you böümündeki posteri bulamadım yardım eder misiniz?

    YanıtlaSil
  118. arkadaslik gonderine yardim edrim gorevlerde oda bana baylasim kodum 354Lavanta814

    YanıtlaSil
  119. arkadaşlar hediye gönderen işallah çok güzel birşey yaşar 282avcı389

    YanıtlaSil
  120. Benim paylaşım kodum 593Yengeç149 eklerseniz sevinirim :)

    YanıtlaSil
  121. 16.Seviyeyim rahat kıyafetler nereden bulabilirim?

    YanıtlaSil
  122. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil